Ez az a helyzet, amikor tulajdonképpen nem is a rágógumi különleges, hanem a csomagolása, az viszont nagyon. Csak ámulunk és bámulunk, különösen izgalmasnak tűnik a katonai kollekció. Meg is mutatjuk gyorsan!
A rágózás össznépi sport Magyarországon is, ám mi még nem nagyon láttunk embert, aki ne az eredeti csomagolásból kapta volna elő a rágót, ha éppen úgy hozta kedve.
Pedig lehet ezt elegánsan is, ezt mutatja meg Paul Stiven olasz designer, aki megalkotta a Luxury Chewing Gum (azaz Luxusrágó) márkát, melyben ötvözi a divatot, a stílust – és persze a rágót.
Érdekes módon az utolsó a legkevésbé lényeges, amennyiben semmi extra ízkombinációt nem kapunk. Viszont a csomagolás lélegzetelállító.
Az eredeti ötlet szerint a rágót olyan világhírű luxusmárkák neveivel és logóival ellátott csomagolásban forgalmazta, mint a Chanel, a Hermes, a Louis Vuitton, az Alexander McQueen és a Dolce and Gabbana, ám valamit alighanem nagyon benézhetett (tippünk: szerzői jogi gondok), így ezeket villámgyorsan el kellett tüntetnie.
A változtatást követően maradt a stílus (néhol kifejezetten felismerhetően), ám eltűntek a nevek és a logók. Csak remélni tudjuk, hogy a nem is olyan kicsit a Birkin táskákra hajazó Jane és a narancssárga doboz (ami miatt mondjuk a Hermesnél húzhatják fel a szemöldöküket a jogászok) már nem keveri bajba, mert az ötlet egyébként szuper.
Ami mindezeken túl is különösen ötletes, az a (feltételezzük elsősorban férfiaknak szánt) military kollekció, benne egyebek mellett MK2 kézigránátokkal, AK47-es töltényekkel – természetesen mind tele rágóval.
A különlegesség ebben az esetben abban rejlik, hogy a felhasznált fémet valóban a katonaságtól vásárolta Paul Stiven, az illúzió tehát a legteljesebb mértékig jelen van.